Întrebări frecvente – Maison Aristo
Translation missing: ro.accessibility.collapsible_content_title
Cum pot plasa o comandă?
Este foarte simplu să comanzi de pe site-ul nostru. După ce ai pus articolele dorite în coșul de cumpărături, apasă butonul »Vezi coșul«. După ce ai verificat coșul și ai produsele dorite în el, apasă butonul »Continuă cu finalizarea comenzii«. Apoi trebuie să parcurgi cei trei pași ai procesului de comandă (Adresă – Metodă de plată – Acceptare Termeni și Condiții), după care poți plasa comanda.
Creează un cont de client. În calitate de client nou, poți face acest lucru foarte ușor în timpul procesului de comandă și ești logat automat. Dacă ai deja un cont de client, te poți autentifica simplu cu datele tale de utilizator (adresă de e-mail și parolă).
Cum se efectueaza livrarea produsului?
Livrarea tuturor produselor achiziționate online se realizează prin intermediul serviciului de curierat rapid (Sameday).
ATENȚIE!
Comenzile sunt procesate și livrate de luni până vineri, cu excepția zilelor de sâmbătă și duminică și a sărbătorilor legale.
Comenzile primite după ora 14:00 vor fi procesate și expediate în următoarea zi lucrătoare.
Care este termenul de livrare al produselor?
În cazul în care acesta se află în stocul nostru, termenul de livrare al produsului comandat este de 48 de ore de la confirmarea comenzii (excepție fac zilele de sâmbătă și duminică și sărbătorile legale).
Care este costul transportului?
În cazul în care comanda depășește suma de 250 RON, pe teritoriul României, transportul este gratuit.
În cazul în care comanda este mai mică de 250 RON, costul transportului pe teritoriul României este de 19 RON pentru livrarea la domiciliu prin curier rapid.
Care sunt metodele de plata acceptate
Plata poate fi efectuată online, prin intermediul serviciului de plăți online integrat în site-ul nostru (plata online cu card bancar) sau ramburs în momentul primirii coletului (pentru livrarea la domiciliu).
Primiti comenzi prin telefon sau e-mail?
Maison Aristo nu oferă serviciul comenzilor telefonice, în schimb dacă nu reușiți să plasați o comandă direct pe site, atunci se pot transmite comenzi pe e-mail la adresa contact@maisonaristo.ro
Am plasat o comandă, dar nu am fost contactat(ă) pentru confirmare
Toate confirmările se trimit pe e-mail. După finalizarea comenzii, vă rugăm să verificați coșul de produse. Dacă găsiți produsele în coș, atunci comanda dvs. nu a fost finalizată, deci, nu a fost transmisă. Atunci când o comandă este plasată corect, pe adresa de e-mail pe care ați folosit-o, veți primi o copie a comenzii, iar coșul dumneavoastră de cumpărături nu va conține produse.
Pot schimba un produs?
Maison Aristo nu oferă opțiunea schimbării unui produs.
Cum pot returna un produs Maison Aristo achizitionat online?
Dacă produsul Maison Aristo achiziţionat online nu corespunde cerințelor tale, îl poți returna în termen de 14 de zile, numai dacă produsul nu a fost purtat și nu prezintă semne de uzură cauzate de manevrarea defecțioasă. Dacă dorești să returnezi un produs, te rugăm să folosești formularul de retur.
In cazul returnarii unui produs, cine v-a suporta costul transportului?
În cazul returnării unui produs, costul transportului va fi suportat de către client.
În cazul unui retur pentru un produs achiziționat online, cum mi se va înapoia suma plătită pentru acesta?
În cazul returnării unui produs achiziționat online, suma achitată pentru bijuterie va fi rambursată în contul tău, după primirea și verificarea produsului returnat.
Nu ați găsit informația dorită? Ne puteți contacta oricând la contact@maisonaristo.ro